Max&Brand

Uszkodzony produkt?

W momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera prosimy o dokładne sprawdzenie, czy nie została uszkodzona.
W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i niezwłoczne skontaktowanie się drogą elektroniczną na adres pytanie@maxandbrands.pl.
Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską, która dostarczyła przesyłkę, aby zgłosić szkodę oraz chęć sporządzenia protokołu szkody. Po przyjeździe kuriera należy wraz z nim sporządzić protokół, zaznaczając wszystkie szczegóły i akceptując finalną wersję protokołu. 
Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać do naszego Salonu stacjonarnego razem z reklamowanym produktem. Należy wysłać maila z opisem sytuacji i numerem zamówienia na adres pytanie@maxandbrands.pl, a  wysyłkę na adres ul. Wiejska 15, 00-480 Warszawa. Dla bezpieczeństwa, przed nadaniem paczki prosimy dokonać kserokopii wyżej wymienionych dokumentów.

 

Newsletter

Handcrafted by SkyGroup.pl